fredag 30 december 2011



Nu alla mina tantvänner så har Tantens lillasyster hjälpt henne att fixa bloggen lite... den har tydligen varit lite irriterande.Eftersom jag gillar lite retrostil och porslin av olika slag så hade jag tänkt visa lite av det jag har kärt. Den här Tanten var lite före sin tid då hon började samla på Picnic, Blå eld, Spisa ribb och Vår lilla stad på 80-talet... då kunde man fortfarande komma över dessa klenoder till rimliga priser!
Tantens jul har varit fridfull och trevlig precis som en tantjul ska vara, hon har inte vågat ställa sig på vågen ännu, risken finns för djup depression om hon gör det... måste banta lite först! Tanten fick fina julklappar en lykta, en Eva Solo termos, en superskön fotvärmare, choklad, trisslotter... nu minns jag inte mer, men allt var uppskattat! Nyåret ska Tanten jobba, men det känns helt okej då Tanten inte är nån "nyårsmänniska", Tantens gubbe och unge får representera familjen på den bjudning de blivit bjudna till. Kram alla kära nu är funderingarna på gång igen efter juluppehållet. "Stängt pga jul"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar