tisdag 13 december 2011

Tanten tantar sig!

Idag har Tanten knogat på med en massa tantiga saker, som städning, matlagning, tvätt och lite sånt... har även beställt ett par glasögon trots att just den modellen var emot min sons rekommendationer. Han tyckte att jag såg ut som en lärare i dom, i hans värld är det negativt.
Men Tanten tänkte att jag är ju redan en tant så då kan jag ju också se ut som en lärare, en tantlärare som lär upp andra tanter... ja,det blir bra!
Tanten har också några julklappar att så in, vissa saker börjar falla på plats, allt är inte inhandlat, men i huvudet vet Tanten nu en del som ska fixas innan jul... allt blir bra bara om jag får umgås med min familj och mina syskon med familjer.
Tanten har legat och massagat sig i massagefåtöljen,(ja, den som jag inte ville att gubben skulle köpa pga fulhet) det ger verkligen en härlig känsla i kroppen när den blir massagad igång... för när man jobbar i vårdyrket så tar kroppen stryk. I Tantens fall främst nacke och axlar.... men nu känns det helt okej! Hurra för massagefåtöljen!!! Haha gubben skulle bara veta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar